Saturday, May 3, 2008

Liyunkom

Waktu kau kesunyian aku hampiri demi waktu yang menuju singkat, tatkala kau titiskan air matamu yang salju aku meluru laju mengusap kepanasan hatimu, cintamu ibarat sulaman emas membaldu sinar, kupautkan titipan kasihku yang selembar seluas hamparan untukmu, akhinya kau berlari bebas setenang lambaian burung diawangan... kau hampiriku demi waktu yang seluas fenomena alam... kau adalah sinta ku... hmmmm... temuilah kebahagiaanku ini.. Mar***** ....

kau datang padaku tika kau resah gelisah, kau hilang dari pandanganku membiarkan aku mengalirkan sebak dimata, dihari ini ku hadir membawa hati yang luka, menyambut kebahagianmu disana. Kuberdiri sebagai patung menunggu bulan yang takkan jatuh keriba, kau berdua diatas bangku semai hidup keluarga. Aku redha, aku pasrah tatkala kau nyatakan padaku kau tewas padanya...

No comments: